Bij eyeGlam studio doen wij er alles aan om jou als klant de beste zorg en behandeling te bieden. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. We nemen jouw klacht altijd serieus en zoeken samen naar een passende oplossing. Hieronder lees je stap voor stap hoe je een klacht kunt melden.
Bespreek je klacht met ons
Ben je niet tevreden over een behandeling of onze dienstverlening? Laat dit dan zo snel mogelijk weten, bij voorkeur binnen 5 dagen na de behandeling. In veel gevallen kunnen we samen in goed overleg tot een oplossing komen. Wij nemen jouw melding met zorg in behandeling en streven ernaar binnen 7 werkdagen inhoudelijk te reageren.
Je kunt ons bereiken via:E-mail: eyeglamnl@gmail.com
Telefoon: 0648161532
Schriftelijke klacht indienenIndien je klacht niet direct naar wens wordt opgelost, kun je deze schriftelijk en officieel indienen. Stuur je klacht naar: Van Beeckstraat 10, 2722BB Zoetermeer. Binnen 14 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie.Vermeld in je e-mail of brief:Jouw naam, telefoonnummer en e-mailadresDe datum van de behandelingDe naam van de behandelaar Een duidelijke omschrijving van de klachtEventueel ondersteunend beeldmateriaal
Onafhankelijke klachtenbemiddeling via Erisietsmisgegaan.nlBen je niet tevreden met onze afhandeling van de klacht? Dan kun je terecht bij de onafhankelijke geschilleninstantie Erisietsmisgegaan.nl, waarbij wij zijn aangesloten. Deze organisatie bemiddelt bij klachten op een eerlijke, onpartijdige manier.Je kunt jouw klacht indienen via:
🔗 www.erisietsmisgegaan.nlZij zullen jouw klacht beoordelen en eventueel bemiddelen tussen jou en onze studio. Wij volgen hun oordeel en adviezen zorgvuldig op.Vertrouwelijkheid en zorgvuldigheidAlle klachten worden strikt vertrouwelijk behandeld. Wij zien een klacht niet als kritiek, maar als waardevolle feedback om onze kwaliteit te verbeteren. Jouw tevredenheid en veiligheid staan bij ons altijd centraal.